Tuesday, April 28, 2009

|| sport planet kajang ||

*bunyi robot ape nth...
(bunyi msg kat sony w810i aku)

zuer: besok (arini) futsal kt sport planet kajang jom..kol 9..

aku: maen ngn sape? jgn xckup org da ar...

zuer: bdk2 bangi..kali ni cukup, siap ade lebeh sket..

aku: wokey...nnti saye dtg ngn chaz yer........

zuer: ok..kol 9 tau..bkn janji melayu..

aku: aku tau la.....

zuer: ok la, bro b.k (black knight) nk g karok dlu....daa.......
( zuer masih lagi bersosial tanpa pengetahuan bapanye)


kami pon maen futsal kt tmpat yg dijanjikan, sumpah penat nk mmpos....
sbb men ala2 brazil yg laju sepantas aku sdg berlari balapan huhuuh..
even aku pnat tapi tetap maintain sbb jmpe member2 yang lame xjmpe :)


p/s: perjalanan ke sport planet kajang mcm haram, rase cm balik kuantan ikot jalan dalam, ngeri gile...





2 comments:

unknown said...

hahahaha.. goyang ke bang

farwalis said...

ek leyh...men mcm brazil konon...brazil bwah 4 tahun eh?hahahahahhaha sori aku mmg blagak dowh