Tuesday, June 2, 2009

|| DARUL NAIM part 2 ||


.
.
.
ramai antara kita xtau satu perkara ini...hmm aku kompem la ramai xtau, dan mnde ni pon x dihebah2 kan di corong2 radio dan televisyen mahu pon media cetak dan blog2..
ape erk?? ahha, cbe korang perhatikan gmbar bwh neh......


yaa.... ini ialah kg halaman zuer yg terletak di~ W2/131, lorong che nor pesaka, Kg. Dangar, 17000 pasir mas kelantan..(rupenyer zuer adalah BUDAK KELANTAN) :)
kawasan rumah usang ni mmg lawa dan cantik skali... suasananye nyaman, sejuk dan harmoni..
tetapi keharmonian kawasan ini telah diCEMARI oleh seseorang yg amat dikenali...
aku pon xtau dari mne die dtg..hmm zzzasssss!!!(versi fara fauzana)




adeh, makhluk yg bernama saef ini telah merosakkan keharmonian dan kesucian kg zuer yg tercinta ini...abes da x suci da tmpat ni pabila saudara saef memPOSINGkan gaya nye itu....
hmm, ape nk buat mnde da jadi kan....

TIBA-TIBA.........
dtg seorang pencinta alam yg telah mengembalikan keharmonian kawasan rumah ini...
hmmm, aku kembali lega sebab tiada lagi kelibat saef dgn posing2 nyer...pencinta alam (hero) ini telah menghalau saef balik ke rumah nyer iaitu di machang sebelum die memusnahkan lagi suasana indah di tempat laen plak......
keadaan keharmonian kg zuer telah kembali normal malah lebih berseri dgn kehadiran hero yg baru ini...



kan da lawa tmpat ni ye dak.....lalu hero ni pon jln2 pusing keliling rumah nie...
setelah di amati dan diteliti dgn mendalam,hero ini amat terkejut apabila rumah usang ini dilengkapi dgn.............

mne lak dtg si saef ni, aku da halau kot...

demnn, ade ASTRO siot....haa, ni la kelebihan umah nie...dari luar mmg la nmpak kayu jerr..tapi bile kowg masok dlm, tv lcd, sound system, aircond and jakuzi pon ade...siap ade bela belut kaler kuning agi wakakkaaka....xcye tnye zuer...

gmbar seterusnyer nie aku mls nk letak, tapi sbb aku nk letak gak maka aku terletak la jugak gmbar2 tersebut hahahahahha(gelak guling2)..siyes aku suke amik gmbo kt kawasan umah neh (terpengaruh ngn gmba2 miss fynn yg skang da jadi madam)


anak sape la nie

kisah pencinta alam dan makhluk perosak keharmonian tamat di sini..terima kasih kepada malik selaku photographer yg cm yg lansung xbertauliah kerana mengambil kebanyakkan gmbar2 kami hehe....

setelah matahari mula menghilang, kami pon bersiap2 dan pulang ke pangkal jalan...sebelom tu kami singgah di masjid berhampiran utk menuggu saef g smayg(ayat tersirat) wkakakaka.....

gambar ihsan amir amri

kesimpulannya adalah, aku da xtau nk ckp per..papai....


p/s: hero=aku
perosak keharmonian= saef
miss fynn= pempuisi jalanan (kt youtube ade byk video die)
*sorry malik, gmba ko xde yg cun, yg ade pon gmba lugar ko je huhu ..
sbb tu aku xletak dlm neh ehhe

8 comments:

farwalis said...

ohhh zuer dak kelantan..patut a gedebe..ehehe

am3r said...

[farwalis]
zuer mmg berdarah kelantan...
cume die da murtad sket jadi bdk bangi tiruan ngahahah

farwalis said...

xbley blah tang pecinta alam tue...rase nak tumbuk jer perut ko!!

Jay said...

lor, patut la zuer agak jambu.... bdk kelantan mmg jambu2 n smart2, contohnye aku, saif, pokloh (sekadar menyebut beberapa nama).... hehehee...:P

am3r said...

[farwalis]
ko xle tumbuk die, sbb die super hero...klo ko tumbuk die, nnti last ko kne balik (mcm cite shivaji da boss) wkakkaka

am3r said...

[jay]
sume jambu2 sbb mkn belut....sbb tu muke kowg jadi mcm jambu batu

farwalis said...

oooooooo..kalau am budak kelantan jay?

kire jambu gak a am tue?

am3r said...

[FARWALIS]
am mane dow???ade ramai am aku knal neh