Wednesday, July 1, 2009

|| $$$mata duitan$$$ ||


.
.
.
best gle arineh...aku hepi sgt sgt sgt sgt....
kesah nyer bermula di sini...tadi, aku g try moto baru abg aku kt taman aku neh...aku round2 ar sambil menghisap rokok dunhill kotak baru yg aku bli kt ameerali seksyen 15 bangi smlm...nga syok2 aku pusing2, aku nmpk kelibat CRV no pendaftaran WQM3553....tanpe segan silu, aku pon follow ar keta tu smpai ke pagar umah aku....then ble aku nk parking moto jer, ayah aku memulakan bicara.." am, meh ayah try moto bgh neh, moto ape neh? xpnh tgk pon kt tv" ayah aku menghabiskan ayat nye lalu terus bwk moto tu pusing2, aku hanye mmpu tersenyum jer (dlm hati ku berkata, ape buang tebiat bpk aku neh)....5 minit kemudian, ayah aku balik dan parking moto kt uma aku...pastu die ajak aku tgk tennis, federrer lwn kavonski(aku men tibai jer eja name die neh)..3 set gk aku tgk dowg lawan, pastu aku tnye ayah aku," ayah, kt area opis ayah ade org jahit kasut x? am nk jahit kasot bola ar, da koyak"..ayah aku pon jwb" ade, besepah2 jer kt bangi tuh..ko g la carik sok" die mematikan ayat die...aku pon setuju ar ngn cadangan die....pastu tetibe die tnye aku," ko jenjalan selalu pkai ape?" aku ckp pkai selipa Crocs merah aku tu je (dgn nada meraih simpati)...pastu die tnye agi, "apsl ko xpkai kasot?" aku ckp, kasot nike tu da nk koyak(aku ckp dgn nada nk nangis lak)....lantas bpk aku mengeluarkan DUET dari wallet die smbil memakan durian dan menyaksikan tennis(gelojoh gk bpk aku neh), pastu die ckp "sok ko g bli kasot baru, kesian ko pakai kasot da koyak". aku terpana, terkesima, terharu dan jadi pelik dgn karenah bpk aku...tnpa buang mase aku amik la duet tuh, berkeping2 rm50 gk arrhhh.......PERGHHHHHHHH, mmg AJAIB......."bpk aku neh, ade wat slah kt aku ker or ade agenda laen yg aku xtau neh, tetiba jer jd baek ngn aku", aku bermonolog sendiri....tapi lantak ar, yg penting aku da ade duet, dan bsok aku nk bli kasot wakkaka....
thank you dad!!!luv u forever lah......mmuahh2.. am janji akan belajar rajin2 demi mase depan keluarga kita ngaahhahahahahaha...........................



keadaan aku skng

p/s: sayangi la keluarga anda...

8 comments:

Jay said...

beli la satu tuk aku yg murah... hohoho...:P

aku rase lps ni mst mu kene kerahan tenaga ke ape... hahha...:P

am3r said...

aku anak yg baek kot, so bpk aku xkn wat aku cmtu ngahhaha

Anonymous said...

soalan 1: Abg Ngah beli moto ape?

soalan 2: Knp Tetiba Dato Seri Razak bg ko pitis tuh?

permintaan 1: bak aku sket!!!

sekian..
ahmad.chaz

farwalis said...

ko, zuer, fizi dah boleh pakat2 dah nak belikan aku ape.. dgn duit balance bli kasut tu...

bli kasut murah2 da a bai... ader banyak sikit balance tuh..hehe

::sweet black village:: said...

alahai..perlu ke nk post bulletin gak kisah sedeh kau nih....
aduhhhh~~~~

am3r said...

[chaz] abg aku bli moto honda click, mne aku tau bpk aku g dangdut xgtau aku kot...tu la die bg aku duet tuh ngahaha

am3r said...

[caki] ngahhaaha, klo ade balance aku bnje ko mkn meggi goreng cmpo ayam ngn telo mate erk, jgn riso...tu pon klo ade la ngahahahha

am3r said...

[mira] skati aku la nk tarok kt sni...ni kan page aku wkakakaka.....sbok jer