Friday, July 10, 2009

|| mlm jumaat yg DASYAT!!! ||

.
.
.
tadi aku g men futsal kt sport planet kajang...
dari kol 11 smpai kol 12...
men ngn budak2 jer, tapi terok kne tibai wakakak...budak, korang mmg power argh!!!
pas abes men futsal, g minum kt hentian bas kajang(kedai mamak color kuning) hurmm??
aku order 100 plus, ais kosong kurang manis, dan roti bakar setengah masak...(erkkk, alhamdulillah...kenyang)
then odw blk uma, aku layan sinar FM, sbb ade sesi meluahkan perasaan cinta kepada kekasih( ni sesuai tuk caki dan ucop)..nk smpai uma, aku isi minyak keta mak aku, pastu smpai uma, parking keta kt basement, msok minum air sejuk, layan boxing ngn bpk aku jap, pastu msok blik aku, pasang aircond, mandi, lantas teros update blog neh....
tu jerh, aku nk citer....msti skng neh korang rase cm nk maki aku kan, tp aku pedulik ape, blog aku ngahhahahahahhaha........ :P

p/s: maki la, aku xkesah pon...

5 comments:

Anonymous said...

aku maki ko!!

bwekk~

;p

Dee said...

senget nyer amer! memang nak kena maki ni. haha. nasib post ni cam pendek je berbanding post pasal kucing tu. harhar. tak baik maki2. sabarrrr jelaaah! hahaha

am3r said...

[fana] alu terima makian ko seadanya..


[dd] sabar tu separoh dari iman, separoh agi dari hati cewah

farwalis said...

apehal aku mesti ader untuk dikutuk di blog kau dan lala? korang sayang aku sangat ke ape nih?

am3r said...

[caki] sbb ko patot dikutuk