Wednesday, August 26, 2009

|| 100% ||

.
.
.
salam~~

walaupon pelbagai rintangan yang melanda pada bulan ramadhan yg mulia neh..

walaupon ramai jer org china, india, tanzania, iran kt kelas aku makan/minum kt depan aku secara sesuka hati tanpa memikirkan hati dan sanubari aku...

walaupon penat, mengantuk, letih, lapar, dahaga ketika di waktu pembelajaran..

walaupon xpaham ape yg lecturer aku dari palestin tu ajar..

walaupon panas, sejuk, hujan, salji.....

walaupon ade seorang yg psiko kt kelas aku...

even i've to speak english in class...

walaupon aku tau aku paling comel dlm kelas...

walaupon aku pegi kelas naek motor atau kereta...

itu xpernah menghalang aku....

aku tetap akan pergi ke kelas walaupon terlalu banyak walaupon :))

buktinya~~~~~



kedatangan aku 100% ahahahhaha...

p/s jgn lah ponteng kelas...nnti cikgu xsuke...betol xtipu

3 comments:

farwalis said...

kiwakssss

lumut said...

hohoh....
berpoligami itu mmg tak patut utk lelaki zaman sekrg..
erk..
sori komen out of topic..snanye terbace ur profile tuh..=p

am3r said...

lumut:: urmm no komen ahaha