Monday, August 31, 2009

|| alasanmu benar belaka ||

.
.
.
(mood pembaca: kne baca dlm keadaan yg amat sedih)
(lagu tema: lagu dlm cerita pondok buruk 2)

kadang2 aku pow rokok korang..

kadang2 aku xbelanja korang makan...

kadang2 aku pinjam duet korang...

walaupon hp aku pakai bil, tp aku xpenah call korang (msg je)

kadang2 korang ajak aku minum kt old town aku tnk ikot...

kadang2 korang ajak aku tgk wayang aku terpaksa menolak...

korang mintak aku belanja, tp aku lansung xlayan....

hari2 tipon aku ajak kua, tp aku buat2 xdga tipon bunyi...

selalu awek's aku jer belanje aku....(ehem2..dlu la, skng awek da lari sbb aku xpnh belanje die :D)

bli laptop pon pkai installment....

nk bli kasot pon terpaksa mengadu domba....

pegi kelas naek moto(xsuke) walaupon ujan yg amat lebat....

xmkn time lunch....

bwk bekal air dari rumah......


semua yg aku buat ni mempunyai alasan yg tersendiri...btol aku xtipu..bkn aku saje2 je nk buat cmnih..aku terpaksa kawan2...

lihat lah wahai kawanku

haa...xcye kowg tgk tuh...aku terpaksa buat sume neh, demi masa depan aku, bukan aku sengaja nk menyakitkan ati korang wahai kawan2...so kalau aku ade hutang2 ngn korang, HALALKAN la weh..xkesian kt aku ker?? tlg la kesian....nk raye dah nih...bju raye pon aku xbli lagik, kueh raye pon xbli lagik, kasot raye pon aku xbli lagik..."aku manusia yg tiada rupa apatah lagi harta"

kesimpulannya, aku butuhkan kan sumbangan (PITIH jer, baju sume aku tnk) dari korang...sumbangan boleh disalurkan melalui bank in, bankdraft, cek, credit card dan CASH amat di alu2kan..minimum RM1000....selepas mendapat sumbangan ni, aku akan membeli blackberry, new dell laptop dan kasot futsal baru.....TQ

p/s: jgn berhutang, sbb nnti korang akan buat entry same cm aku....


thanks to zuer wakkaka

9 comments:

Jay said...

aku tumpang simpati... aku suh msuk kptm xnk... hahahaha...:P

farwalis said...

xper2 nanti aku belanje ko lepak kt old town jj equine

am3r said...

jay: kptm lagi mahal lol!!!

caki: terbaek arghhh waakaka

Jay said...

yeke?? aku x pasan lak kptm ni mahal.... hahahaha...:P

am3r said...

jay: setelah aku kira2,kptm overall nk dkt 40k..kolej aku 34k jer :D

merahitujambu said...

itu ko nyee perangai ke??ish2..kedekut tul la amer ni..haha.

cainnyee..minta sumbang bagai ko ni amer..

am3r said...

merahtuxjambulansung::terpaksa kedekot sbb aku byk hutang ngahahhaahha

am3r said...

merahtuxjambulansung::terpaksa kedekot sbb aku byk hutang ngahahhaahha

merahitujambu said...

yang ko hutang org nape??