Tuesday, August 4, 2009

|| DOKTOR PAKAR JIWA ||

.
.
.
Seorang gadis berusia
20-an menemui Dr. FAIZUL, seorang doktor pakar jiwa.......


Gadis : "Doktor, saya merasa amat marah pada kekasih saya sehingga
saya
memanggilnya lelaki bangsat. Ada kalanya saya rasa dia keterlaluan,
dan
ada kalanya pula saya rasa memang patut saya memanggil dia seperti
itu...."

Doktor : "Hmm. panggilan itu memang hinaan yg agak melampaui batas
untuk
seseorang.. tapi, mungkin kamu punya sebab tersendiri memangilnya
demikian. Ceritakanlah kpd saya agar saya dapat membantu.."

Gadis : "Ya memang ada.. pada satu malam kami berduaan dalam kereta
di tepi pantai.Dia pegang tangan saya."

Doktor : "Dia pegang tangan kamu seperti ini?" dr Faizul memberi
contoh.

Gadis : "Ya. seperti yg doktor lakukan"

Doktor : "Kalau hanya ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat.
Itu tandanya
dia tidak mau berpisah dgn kamu..."

Gadis : "Kemudian dia merapatkan badannya kepada saya dan memeluk
bahu saya......"

Doktor : "Dia lakukan seperti inikah?"

Gadis : "Ya.. seperti inilah dia peluk saya doktor.."

Doktor : "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau sentiasa
berdampingan
dgn kamu" kata dr Faizul.

Gadis : "Kemudian dia cium saya."

Doktor : "Dia cium kamu seperti ini ?"

Gadis : "Ya. Ciumannya sama seperti yg doktor lakukan."

Doktor : "Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh
dipanggil
bangsat, itu tandanya dia sayang kamu, kan ?"

Gadis : "Kemudian dia memasukkan tangannya kedalam baju saya &
meraba2
saya doktor.."

Doktor : "Dia lakukan seperti ini kah?"

Gadis : "Ya, seperti yg doktor lakukan inilah cara dia
memperlakukannya. ."

Doktor : "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau membelai diri
kamu.."

Gadis : "Kemudian dia menanggalkan semua pakaian saya satu
persatu.."

Doktor : "Adakah kamu membantah tindakannya? "

Gadis : "Tidak, saya merelakannya sebab saya sayang dia.."

Doktor : "Dia tanggalkan pakaian kamu seperti ini ?"

Gadis : "Ya, sampai saya telanjang bulat seperti ini doktor...."

Doktor : "Itu masih belum layak dipanggil bangsat, kerana dia
sememang ingin mengenali diri kamu sepenuhnya"

Gadis : "Kemudian dia mencumbui saya lalu melakukan hubungan seksual
dgn saya ..."


(selepas seketika.... )


Doktor : "Dia lakukan seperti yg kita lakukan tadi kah?"

Gadis : "Ya. Memang itulah yg dia lakukan ketika itu"

Doktor : "hmm, itu juga masih belum boleh dipanggil bangsat. Itu
tandanya
dia memerlukan kamu kan!"

Gadis : "Tapi kemudian dia memberitahu saya bahawa dia ada HIV
positif"

Doktor : "HAH?? DIA..MEMANG ... BANGSAT!!..BANGSAAA TTT!!!!.. LELAKI
BAAANGSAAAAAAAATTTT TT!!!!!!!!.. ....




Serius jugak Baca Tuuuuuuuuuu wakakakakkaka




cerita ehsan daripada bob

p/s: aku xde idea nk tarok ape kt post kali neh, so aku taruk je la citer neh ahahahhaha

5 comments:

farwalis said...

bagus citer ko ni..aku nak try ah...ngahahaha

azaHmaeL said...

hhahaah aku bace dengan penuh serious

am3r said...

caki: try dow, baek utk kesihatan

azah : trima kasih sbb menseriuskan diri anda

FM said...

padan muka doktor! hahahaha lawak seh

Dee said...

bongek ah cite ni! hahahaa. bongok doctor tu. dapat HIV free. haha