Friday, January 15, 2010

|| the 1st week ||

.
.
.
semester baru telah bermula...seperti biasa, minggu pertama sesi pembelajaran lah yg paling seronok sekali....

kamu semua: sebab apa mir?
aku: eh sabar la aku nk cerita la nie..jgn gopoh sangat, kawal sikit nafsu tu...

minggu pertama best sebab tak perlu bawak buku, A4 atau sebagainya... lecturer2 yang masuk pasti akan bertanyakan soalan yang sama..

"what your name"
"where do tou live?"
"what's your expectation for this subject?"
"what your interest?"

dan seperti biasa, jawapan yang sama akan ku gunakan setiap semester untuk menjawab soalan2 yang sebegini rupa... (recycle jer ,kadang2 aku ade tambah2 sket bia nmpak jawapan aku tue mcm educated :p )

ade juga staff apiit yang tegur aku, "amir, please dont smile at me,i'm melting and my leg are shaking with ur smile".ahaha itu hanyalah selingan sahaja..(tapi ia pernah berlaku..sumpah aku tipu wehh)
sebenarnya,staff tu cakap macam nie "when you gonna cut ur hair?" aku jawab "soon, miss" hee...rambut pun dah panjang, tapi aku malas nk potong...

kamu semua: kenapa kau malas nk potong?
aku: suka ati aku la, sbok apsl?
kamu semua: kecoh ar kau!!
aku:wakluuuuu!!

aku sambung balik....jadual untuk minggu pertama, boleh tahan la bangang nye....ada dua hari yang mempunyi satu kelas setiap hari..membazir minyak motor, duet, tenaga, perfium, air je. kenapa la scheduler ni tak compile terus satu hari..saje je nak rosakkan harihari bahagia aku.. *sigh

pabila semester ni bermula, aku mempunyai satu masalah belum boleh diselesaikan dalam masa terdekat nie..masalahnye adalah, bangun pagi...dah sebulan aku bangun kol 12 tiba-tiba kena bangun pukul 7a.m lak,adehh..tapi aku agak bernasib baik sebab aku dah ada alarm person yang membolehkan aku bangun pada awal pagi..i'm very appreciate that, thanks a lot...

dah tu jer, aku nak cerita...
maaf tiada plot,intro, klimaks, dan ending yang menarik...
sebab aku sedang sibuk berfacebooking dan berchating :D

p/s: happy birthday mama :p



ini adalah jadual minggu pertama saya...sungguh xbest

1 comment:

kasutpelangi said...

gud luck for this sem :) dan selamat bangon pagi.