Wednesday, January 6, 2010

|| ko mmg coOl aRghh ||

.
.
.
ahmad nazrie bin abd razak.
berusia 27 tahun.
hobi beliau adalah muzik+online game+flirting+bergaya


tidak ada manusia paling "cool" yang pernah ku jumpa selain dia.
segala apa yang dibuat sentiasa "cool".

kelebihannya bermain gitar menampakkannya lebih bergaya.
kulit yang hitam manis ibarat jagung hangus juga seringkali mendapat tempat di hati wanita-wanita yang amat cantik(ni paling aku xpuas hati).


menjadi entertainer di rumah kami, tanpa beliau rumah akan menjadi sunyi..
lawak spontannya sering membuatkan kami tidak kering gusi. mudah mesra kepada sesiapa yang mengenalinya, dan beliau sangat sporting untuksegala apa aspek.

sangat rajin membuat apa jua kerja, dan sangat malas bila suruh die buat
kerja time die sedang mengawal character avatarnya(main game).


walaupon mempunya paras rupa yang agak kacak setanding aku, tetapi masih tidak mempunyai teman istimewa..beliau masih mencari cinta tulus dan sejati..

aku cuma mengharapkan segala yang terbaik untuknya.
dari kerjanya, jodohnya, perilaku dan segala galanya.
aku bangga mendapat seorang abang yang tersangat COOL ini.

tidak ada manusia paling "cool" yang pernah ku jumpa selain dia.
segala apa yang dibuatnya sentiasa "cool".



8 comments:

unknown said...

nin aku sokong.. abg ko ni mmg pelik.. die la manusia paling cool yg penah aku jmpe

merahitujambu said...

sape x syg abg....
ni kes selalo minta rasuah ke??puji bkn main lagi..ahaha..

Anonymous said...

kim salam kt abg ko.
ckp aku single.
haha!
;D

Jay said...

mu bodek abg mu ke weh?? haha..:P

am3r said...

zuer:: aku pon sokong!!

tira:: die slalu cover line aku kot

fana:: aku da ckap, pastu die balas.."SO??" hahahah

jay:: aku tgh nk menuntut ilmu ngorat pompan dari die

farwalis said...

aku rasa... aku nak nangis..... sebab adik dia pun kool... (bodek)

am3r said...

caki:: wkaka, ko bodek aku ape ko dpt? kaki mau? heee

::sweet black village:: said...

mer, cara kau post bndalah nie, mcm nk cari jodoh utk abg kau je..
abg kau bangah kan..so kau kene carikan kangah utk die...
n i think aku ank kedua dr adik bradik aku..
so cmne ekkk???pfttt
:D