Thursday, February 4, 2010

|| Leka ||

.
.
.
khusyuk lecturer aku sedang menerangkan silibus di depan...
sebutannya memang susah difahami, kerana ade slang india sket dalam sebutannya..maklumlah, die diterbangkan dari bombay untuk mengajar kami 'object oriented method' module.. subject ni memang fun, sebab kene lukis2..fun kalau korang faham la...kalau xfaham, baik korang buat macam ape aku buat sekarang nie...budak2 jurusan seni time f4 dan f5 kt secondary school tue memang sesuai amik subject nie...aku memang mempunyai masalah komunikasi kalau dengan lecturer nie, apa die cakap aku lansung tak faham...classmate aku hadi la yang selalunya menerangkan kembali apa yang lecturer dari india ni selalu cakap..maybe, hadi pon dari india kot (who's know)...

ni lecturer india ni tengah pandang aku dengan pandangan harimau belang....mimik muka macam nak marah..apsal tah lecturer aku nie..


p/s: salah ke tulis blog dalam kelas?xtulis kat dalam buku tatatertib pon...

4 comments:

Feng said...

haha you nuts amir amri.

am3r said...

hahahah...sumpah xfaham lynn..xtipu...

unknown said...

hurmm... amir aku nk comment sket, aku time kt secondary school amek arts. tp aku xphm gak mr bombay tuh berkata.. so how? :D

am3r said...

lis:: thnx for ur compliment..

hir:: len kali kalau xphm, tulis blog mcm aku buat td dlm kelas ahahha