Monday, February 1, 2010

|| 27 IS OLD ||

.
.
.
29-01-2010

sedang aku khusyuk memandu sambil menyanyi lagu "i'm Yours" nyanyian jason mraz, handphone ku berbunyi...perkataan "SIS" tertera di screen phone ku, lantas ku terus jawab.

"ye,ape yg boleh sye bantu anda?" tanyaku dengan sopan

"am ko katne?" suara akak ku begitu tegas.

"kat dalam keta, nak g LCCT..nape?"

"malam nie nak wat suprise kat bangah, buzday die kot mlm nie..ko lupa ke?" tanya akak ku..

"malam nie kol 11.30 ade kt umah kak long ok?" sambungnya lagi

"ermmmm, ok lah...i'll be there"

-call end-


sebenarnya, lepas balik dari Lcct, aku nk lepak kt old town dengan zuhir, kami ada agenda tersendiri di sana..maklum lah, peluang macam nie, bukan selalu datang...so aku kene GRAB dengan cepat...tapi program untuk aku lepak lebih lame Old Town white Coffee di cyberjaya terpaksa dibatalkan..selepas hampir sejam flirting, sesi berkenalan dgn lebih dekat, cit cat cit cat dengan 'gadis' kt old town tue, aku pun pulang...tak habis lagi aku nak keluarkan skill mengorat tahap 5 aku(sigh).....demi abang ku yang tersayang, aku pulang...("ahad masih ada" bisikku sendiri)

program "suprise" kami memang menjadi dan abang aku memang betul terkejut...

lilin ditiup, dan kek dipotong..maka sesi makan kek pun bermula..tapi aku mcm biase la, tengok je kek tu tak makan pon...kek coklat memang best, tapi boleh menambahkan berat badan kot..
so aku amik gambar je dikala mereka sedang asyik makan..

click!!
click!!
click!!

aku tengok screen camera aku...aku gelak, gelak dan gelak..

"tak boleh bla btol sape nye idea tulis kt cake cam neh" getus hatiku..
baru aku perasan, abang aku da tua hahaha...


27 is OLD



SELINGAN~~



"lepas makan kek, makan drumstick ciko ni pon best gak" kata abang ku...satu rumah gelak bak kata orang putih ROFL :D




No comments: