Friday, May 22, 2009

|| bercuti~~ ||

.
.
.
da lame aku rancang nk wt mnde neh....

yup bercuti huhuhu...maybe seminggu dua ini aku akan senyap seketika...

sbb aku akan ke pantai timur bertemu sahabat2 lame.....

ahahah aku pon xtau ape yg membawa aku ke sana..

last skali aku g kelantan neh ngn syawal, waktu aku last sem kt kpm..

kali ni aku g ngn zuer lak, ktowg 2 pack jer....xsaba siot...

mungkin sebab bosan dgn hiruk pikuk kota,

yg membawa kami untuk merasa suasana desa ahaks....

so aku akan bertolak pada 22/5/09 (arineh) jam 8.30 pagi...

tapi aku xleh tdo2 sampai skng, demnn.....

xpe la, dlm bus nnti aku bantai tdo arg.....

aku harap aku akan jumpe sesuatu sepanjang kt kelantan nnti..(chewah)

mane tau aku blk kl berubah jadi 'sek sek' tabligh ker,

leh la aku ceramah sket kwn2 aku yg sesatsesat tuh hahaha...

(lala jgn terase, aku bukan ckp psl ko =)) )

insyaAllah klo 'pitih banyok agi',

time blk aku akan singgah terengganu ngn kuantan...

tgk keadaan la....(bole aku mkn sata kt kemaman ngn char kuey tiaw kt im 2 tu)

doakan keselamatan perjalanan kami berdua yerk ...

takbir!!!




p/s: klo korang nk kirim brg, kirim la duet skali wkakakakaka

5 comments:

unknown said...

demn... aku nk order bole?? hahahhaa

am3r said...

[zuer]
otak ko!!WAKLU

::sweet black village:: said...

aku pown nk oder ni amer..
kau bakal p siam kan...huahuahua
UTIGAS!!!!

AA said...

aku tak terasa pon~

Dee said...

hahahaha! tak tahan tol balik jadi tabligh sebab nak ceramah kawan2 yang sesat! bagus betul! ceramah banyak2 sket tau. hahaha :))