Wednesday, May 6, 2009

|| berakhirnya suatu penyeksaan ||

.
.
.
pada 30/4/2009 aku telah mengikuti satu kursus selama satu bulan..
SAP ABAP~menatang ni amat advanced dan susah klo xphm btol2..
mcm programming len gak tapi SAP neh agi susah hahaha....
selepas sebulan (4/5/2009) aku mengharungi dgn tabah walaupon xphm sgt ape yg diajar,
aku telah berjaya menamatkan kursus ini dgn jayanye wkakaak...
(siap dpt sijil dari mdec ngn SAP ag)....walaupon seksa, aku tetap suke ngn natang neh...

lepas neh aku nk amik agi course2 cmneh, sbb dari aku dok uma jer,
baek aku attend mnde2 neh.. at least ade knowledge sket :)
thanks tu Ruslim Chang yg byk bersabar bile mengajar kami...
ape x nye, die ngh ajar aku dok layan facebook, chaz asik bace harakah daily, lala plak bce komik ape nth...
siot tol, kesian cino tuh....skng neh ekonomi nga down, so bek kte blaja...tol x? :)

*SAP = system, aplication and product
*ABAP = Advance business application programming



here some pic of SAP class ::




3 comments:

farwalis said...

SAP rawkkkk~!!

Dee said...

berakhirlah satu penyeksaan. hahaha! eh? macam kenal la sumone dlm gambar tu. kenal sangat2. hahaha.

am3r said...

[dee] gmba yg mane eh??xde artis dlm neh wakakka