Friday, May 29, 2009

|| demam urat ||

.
.
.
9 jam perjalan dari kelantan ke kuala lumpur...

btol2 menggugat kesabaran aku..

abes saket sume sendi2, urat2, tulang2 badan aku neh..

sampai nk berjalan pon payah..

tapi aku amat bersyukur kerana sampai jugak kt kg halaman aku (kuala lumpur)..

terima kasih kepada DARUL NAIM EKSPRESS di atas perjalanan yg selamat :)

sampai je kt kotaraya besar ni.

tgn terus jer nk menaip ahhaha...

rindu aku dgn dunia blog neh..

seminggu di kelantan, byk perkara yg terjadi..

sume best2 blake...

nnti la aku update segala kenangan di sane yerk....

nk smbong tdo untuk merengangkan otot2 aku..


p/s: mira pnjm krim kuku kambing, bdn aku saket la wakakak...

2 comments:

::sweet black village:: said...

maaf,krim kuku kambing xde...kuku kaki kambing ader la..
fyi, dah abis..jualan meluas slps korg blah n d testimonial ramai2 dgn free~~
cis!

am3r said...

[mira]
siyes, ubat ko mmg mujarab...dan ko sesuai jadi duta product kambing tersebut, sbb ko pon da mcm kambing ngaahhaha