Sunday, May 3, 2009

|| :) ||

.
.
.
xtau knape arini aku nk senyum lebar jerrr utk seketika.........

tapi last2 aku rase bengang jer..........

xsangka aku di peralatkan oleh saudara2 sendiri...kiwaks tol...

situasinye::


achik: am, mama sro turun salam kawan2 die....

(aku pun trun la ke bawah dgn teramat malasnyer tanpa memikirkan mase depan)

bile sampai jer kat gate istana uma aku, tetibe aku terkesima dan terpaku.....

ade mnde keras inggap kt bdn aku...

arghhh.....telorr!!!!!!!!!!!!!!..

dan aku di ambush ibarat oleh askar2 yg xbertauliah yg dahagakan kemenangan.....

tepung dan telur menjadi permainan pada peperangan ini........

hasilnye::::
















wakenabeb!!!!!
thanks to all--->mama, ayah, kaklong, achik, bangkim, abg azzad, chaz kerana telah mengotori aku...

p/s: trima kaseh xterhingga.. hepi sgt2...syg kowg sume







4 comments:

Feng said...

:D

farwalis said...

bestnyer klw aku dpt baling tong gas

am3r said...

tong gas xleh la...kang mak aku nk masak guane..

Dee said...

ahha comel sungguh!