Monday, May 4, 2009

|| biarkan ia pergi ||

.
.
.
hampir 3 tahun aku bersamanya..
banyak kenangan pahit manis yg aku lalui dgn dia.. hmm aku tahu benda nie akan terjadi satu hari nanti.. dan hari ini adalah harinya, hari terakhir... saat paling aku rapat bersama adalah ketika aku di semester akhir di kolej. hampir setiap hari aku bersamanya... kesana dan kemari, tdk akan kulupa segala kenangan manis kita bersama... kdg2, terdapat suara2 sumbang yang tdk menyenangi tentang kami.....

arghh, persetankan mereka.. aku dgn hidup aku.. ade aku kacau idop kau wahai durjana dunia?

aku buang perasaan sedih, kerana aku percaya kepada kata2 bahawa 'esok masih ada'. 3 tahun ini akan menjadi sejarah selama-lamanya.. DIA akan pulang ke tempat asal... dan mungkin aku tidak dapat merasai kehangatan bersamanya lagi, tidak dapat membelai dan menjaganya dgn rapi... demn!!

aku rindu kamu wahai Toyota RAV4. WMN3553 -->dlm kenangan.



kenangan cinta kami ::





No comments: