Tuesday, May 5, 2009

|| erti ||

.
.
.
tidak sume tingkahlaku kita digemari..
tidak sume gerakgaya kita disenangi..

arghh aku masih perlu merantau jauh utk mengutip
pengalaman2 di jalanan..
tanpa pengalaman mane mungkin aku dapat teruskan kehidupan yg penuh dgn
korupsi dan tipu daya ini...

aku merasakan aku masih baru dlm dunia..
byk bnda aku xtau...
mereka sudah kaya dgn pengalaman yg dikutip dari jalan itu..
aku hanya menunggu dan terus menunggu...

smpai bile nk berjaya beb...
aku kne mncari pengalaman banyakbanyak...
utk mase depan yg masih kelam..

f**k,ape aku merapu neh~~




5 comments:

Anonymous said...

"f**k ape aku merapu nie?"
tak bek mncarut..
hahah~

am3r said...

okeh aku da edit ngahahah

Feng said...

for the experience is the BEST teacher ever.

:)

am3r said...

tlg carikkan experience utk saye :p

farwalis said...

ces jd mcm a.samad lak...keep up! heheh